Monday, November 8, 2010

akU dan exam (︶︹︺)

mate bsor+ muke cuak sblum p exam MEdical V (nmne 3112)

haa...tgk kt title pon da dpt thu haku mmg x suke exam..suara pon da jd sengau dh..sbb hape ea??sbb haku ta suke la...meh haku bg shortlist npe haku ta suke exam...
  1. sume owg jd iman exam..thu npe??tyme ni ar bru ingt nk cr sjdah,bc quran,ysin tiap2 mlm,bgn tgh mlm wat solat hjt..tp sblum2 ni klow nk wat mksiar,xde lak ingtkn Allah..bile tyme exam @ dlm ssh,bru ingt Allah ea korg..

  2. trpksa crik nota2 sem lps yg aku da seal dlm kotak blue mneral water uh,coz yg skunk ade pon,xlgkap lagik..

  3. kna bkk blik kitab tebal medical surgcal tow..yg hrga brtus tu wei..brt die 9.5kg..cnfirm,aku da suh rumate aku tmbg dgn pnmbg buah rmbutan kt uma die tow..

  4. mula rsa ksyian..kesepian..xprlu nk Sms On Teman okie..no need..cma perlu call ma abah aku kt kg tu ah...homesick tyme exam..alwayz happen!!

  5. kna bli pen wrna wrni,hglighter n marker tuk cntikkn nota aku ha..kna mke up tbal2 sket,bru la aku de mud nk pndg..sme jgk laki zmn skunk tgk ppuan..yg mekap 9 inci bru lyn..klow kite ni stkt calit lipice jep,diorg juihkn mlut je aih..hoho

  6. byk bnd x dpt di setel kn coz tmpuan bralih pd exam,esp nk kua jejalan pon trpksa pk 2 kli ha..kli ke3,trus on p jln..study kmdian..pastu,nganga lam dwn exam,xdpt jwb..

  7. mula dwnload lagu sdih2 mcm lagu arwah Sudirman,-Balik Kg- n wat bnd x msuk dek akal..cth cm buang air dr aras 2 ke aras bwh dgn suke ati..dgn hrpn owg bwh mnjerit marah ' oi..pe buang2 air ni??nk mkn pnmpor ke??' ...haha..gile..aku nk exam dowh..bkn nk mkn pnmpor..

  8. tido x bsh..mkn x lena..haa..yg ni kes plg berat..trggu tito coz alarm asek bnyi jep suh bgn study..klu bkn aku pny,yg rumate pny..mkn lak trpksa ggt pe yg ade kt blik..dh nk trun p cfe,jauh tow..mknn lak x bes..nk p mkn luar,bajet beb..dhla kna dress up lg,bju2 tu kna bsuh tow..x ke naya??better aku ggt bskut cap Hup Seng jep..

  9. sPot soklan pe kua esop..pnyla tensen wes..mcm dok teka no ekoq jah..hadoi..

  10. snyum sowg2 dpn crmin coz mkin byk aku study,mkin byk aku x phm..attention,aku bkn pt PSY okie..


dhla..tu jep kot aku nk merapu2 cm ikan kerapu kt cfe tu ha..las but not least,asl je exam,aku harus amalkn doa ini...


''Wahai Tuhanku, kurniakanlah kami fahaman nabi-nabi dan hafalan para rasul
serta mendapat ilham dari para malaikat yang hampir denganMu,
juga kurniakanlah kami kesihatan Wahai Tuhan Yang Amat Pengasih''



p/s :- Ingat !! Usaha + Doa + Tawakal = Kejayaan + Keredhaan Allah
- sblm msuk dwn exam, aku mst gemuruh gile..but, aku pastikan aku LAGKAH MASUK DEWAN DGN KKI KNAN DULU dan aku mst bc ayt Kursi smpai la pper diedarkan... insyaAllah,ati leh TENANG...



No comments: